Monday, May 2, 2011

..new life , new style and new blog . .

you all ..
cehat x ?msty korang sume chat kan....
aku nk cer ni kat korang .
   korang tengok kan belog aku nie ?
ade perubahan x ?? ade kan .. kan2..hihi
aku dah pndai sikit bt belog =) best nyer ..
oke...
bila bercakap pasal new life , new style and new belog .
aku nk kongsi r sikit kat korang nie.
first is new life.
nk tawu x pasal pe???jap2 nk cer la nie , sabor ea..
new life aku adalah now skrg aku dah tak nakal2 cm dulu2(zaman jahiliah dulu larh)hihi
aku nk berubah slow2..my mom n dad pon so far so gud skrg nie,
dorang dah sporting n then tak mcm dulu..tapi aku tak nk r ambik kesmpatan(ank baek kan?hehe)
second lak is new style..
ape tuuu??haa...aku da bertudung skrg but..ehem..ehem...
aku kena slow2 juga r nk pakai tudung, cian kat my mom n dad , t dorang gak kena jawab kat sana nty=(
so kena la berubah demi Allah n then demi my mom n my dad last baru kecian la kat tuan empunya diri sndiri
aku ade snap sedikit pic bertudung, t korang tgk la ea=)if ta cantek jgn coment taw2...hihi
di bawah is new belog ..=)
if korang nk tawu cm ne aku wat belong korang just tnye kat fesbuk
b4 that korang add la dulu my fesbuk ea .
aku ade 2 akaun fesbuk , korang nk add dua2 pon tak kesah r..
tapi yang selalu aktif fb Amoi Ieymichi lorh..
yg second akaun is Miera Zikir.
oke..



       jum usha pic aku....zassss......zasss




toilet jer keja snap pic..

ops,tangan si gemok uda nmpk

kecantikan bukan segalannya

ewah2...pose cm patong

chumel x?



ha....da tgk kan pic aku..=)
    chumel x ?kalo ta chumel, pura2 jer ckp chumel=)
heheeee..
next tyme aku post entry ag ea..
aku nk siap2 dah nak alek kuantan malam nie.
....k rakan2 belong n pndengar setia belog aku ,
aku out dulu yaa...
mmuuuaaxxxxzz! cyg korang sume=)

No comments:

Post a Comment